נתניהו לבנט: "אם חשובה לך המדינה ולא הכיסא, תתמוך בחוק ההגירה"

אבי רבינא No Comments on נתניהו לבנט: "אם חשובה לך המדינה ולא הכיסא, תתמוך בחוק ההגירה"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תוקף בחריפות את ראה"מ בנט על חוסר יכולתו, להביא את הקואליציה בראשותו לתמוך בחוק ביטחוני שעבר בקלות בכל כהונתו. נתניהו תקף את סירוב הקואליציה לדון בחוק יסוד ההגירה, "במקום לקיים מו"מ איתנו, הממשלה הייתה עסוקה במכירת חיסול למנסור עבאס"

צחי הנגבי ונתניהו בישיבת הממשלה צילום: פלאש90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת העלאת חוק האזרחות להצבעה הלילה (שני) האופוזיציה הבהירה כי תתנגד לחוק, על רקע סירובה המוחלט של הקואליציה לדון בחוק יסוד ההגירה שמציעהששמציעה האופוסיציהאהאופוזיציה, חוק יסוד שיסתום את כל הפרצות בהוראת השעה כיום.

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו תקף היום את קואליציית השמאל ואמר, "בימים האחרונים הצענו לקואליציה פתרון ציוני פשוט: אמרנו להם, בואו נאריך בחודשיים את החוק הקיים ונעביר מייד, עוד היום, את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית. הם סירבו".

נתניהו הוסיף כי "במקום לקיים מו"מ איתנו, הממשלה הייתה עסוקה במכירת חיסול למנסור עבאס כדי לשכנע אותו להעביר את החוק".

"בנט רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי" תקף נתניהו את בנט על רקע דרישתו לבוא לעזרת הקואליציה שאינה יכולה להעביר חוקים ביטחוניים.

נתניהו הסביר את הכישלון העמוק והמסוכן של בנט, "הרי כדי להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים, בנט בישל דייסה. הוא נתן למרצ, נתן לרע"מ, נתן ללפיד, נתן למפלגת העבודה, ולמי לא נשאר? לימין לא נשאר".

"בנט, הקמת ממשלה? אמרת שהיא ציונית, שהיא "10 מעלות ימינה", אז בבקשה. תוכיח. תעשה קודם כל את מה שכל ממשלת ימין עשתה בלי בעיה" סנט נתניהו ביריבו הפוליטי הצעיר.

נתניהו שב ותקף את בנט הנאחז בכיסאו ואמר, "אם אכפת לך מהמדינה ולא מהכיסא שלך, אם אתה באמת רוצה למנוע הגירה פלסטינית לישראל, אתה מוזמן לקבל את ההצעה שלנו: להעביר היום את חוק יסוד ההגירה בקריאה טרומית ולהאריך את החוק הקיים תוך חודשיים, ובתוך החודשיים הללו נשלים את חקיקת חוק יסוד ההגירה בקריאה שנייה ושלישית" אמר ראד האופוזיציה.



0 תגובות